torsdag 18 mars 2010

18.06, torsdag kväll.

denna dagen har vart seg, har nog aldrig vart såhär trött. har hållit igång hela dagen för att inte somna, nu när jag ligger i soffan och pratar med dennis på msn så känner jag mig helt slut, plus att jag saknar honom hur mycket som helst. har inte sett han på fem dagar nu, känns lite sådär, men får väl bita ihop och längta tills på måndag, då ses vi! :)

nu tänkte jag ta mig en snabbis dusch och sen fixa mig lite snabbt, senare runt sju blir det hem till cj och kika på film resten av kvällen. får se hur många filmer jag klarar av innan jag somnar, haha.

och just det, jag kommer tillbringa hela helgen hemma hos mamma. det känns gött att träffa henne nu efter tre månader, vi får se vad vi kommer att hitta på ute i skogen. jag har en känsla av att det kommer bli massa mys med henne och syskonen, det gillar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar