lördag 13 mars 2010

22.56, lördag kväll.

har egentligen ingenting att berätta om idag eftersom att jag bara har låge i sänga och spelat super mario och sovit. älskling har låge breve och kollat på och grejat lite med sitt. runt tre tiden drog vi hem till mor hans, för vi skulle hämta kita men blev kvar där i några timmar. där låg jag och sov medans älskling lagade mat. ja, så social har jag vart idag. har mått dåligt hela dagen, trött och orkar typ ingenting. på måndag är det jag som köper lite vitaminer och frukt, måste få lite mer energi i mig.

när vi kom hem igen så fick det bli ett varmt bad med älsklinga. och efter det kikade vi på någon skräckfilm som älskling hade på datorn. det bästa av allt var att vi åt semla och varm oboy också :) mm, nej. nu måste jag klara sista banan på super mario, jag har bestämt mig för att jag måste klara den innan jag lägger mig, det bara är så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar