onsdag 31 mars 2010

21.00, onsdag kväll.

nu sitter jag i soffan med en hårinpackning, gud vad den luktar gött! köpte mig en ny här om dagen som jag var tvungen att testa idag, får se om håret blir något bättre. idag kom jag och dennis fram till att nu när jag är gravid så tappar jag extremt mycket hår, är det normalt? hehe



annars idag har jag låge i sängen, känt mig lite halv seg och haft feber (tror jag?) men får säga att det är tur att dennis är här, han har vart här sens i lördags och imorgon åker han hem till sig i säffle (stor-städa-ska-han) för på fredag åker jag till säffle och kommer tillbringa helgen hemma hos han. känns gött att komma ifrån åmål och min lägenhet ett tag.

imorgon ska jag plugga, tvätta, städa och sedan ska jag leta lägenhet! nu blir det andra avenyn och sedan massa mys med älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar