fredag 12 mars 2010

11.50, fredag morgon.

godmorgon alla nyfikna bloggläsare! jag kan säga såhär att jag har sovit skit dåligt inatt, det började igår kväll när jag och dennis kikade på film. svettades och mådde hur dåligt som helst, rullade mer eller mindre runt i sängen, slängde av mig täcket och tog på mig det hela tiden. ja, så hållde jag på i flera timmar. stackars dennis säger jag bara! sen vaknade jag flera gånger under natten för dennis sprang runt, drack vatten osv.

fredag idag, vad händer? alla ska tydligen ut. hm. vet inte ens om dennis kommer va kvar i åmål, vill inte tjata eller tvinga han hellre, så märks väl om han stannar. annars får jag väl följa med tina ut och va hennes sällskap. man behöver inte dricka för att ha skoj ;)

hörs.

3 kommentarer:

  1. om du sover så dåligt är det ett tecken på att man kan vara på smällen ;)

    SvaraRadera