torsdag 18 mars 2010

22.42, torsdag kväll.. igen.

då var man hemma igen efter en kväll hemma hos cj. fast innan jag drog dit så tog jag och tina oss en lång promenad, det är verkligen hur gött som helst ute nu :) får hoppas på att det håller sig på plus sidan nu och att snön försvinner.
-
just det, när jag satt hemma hos cj så ringde världens bästa mamma. det var verkligen hur underbart som helst att höra hennes röst (det var ett tag sen man gjorde det) så mammas samtal gjorde min dag! prata lite om helgen och så, blir att jag åker dit på lördag istället och åker hem på måndag.
-
nu ropar badet på mig, sedan blir det film och försöka sova. imorgon kommer dennis hem ifrån norge och då har jag bokat han hela dagen :) massa mys hörde jag? YES, big löve.
-

denna bilden skickade dennis till mig förut,
jävla mongo liksom. kanske borde skaffa
mig en piercing i ögonbrynet? :p

2 kommentarer: