lördag 20 mars 2010

12.09, lördag morgon.

godmorgon på er!

just nu sitter jag i handuk, ny duschad och allt. dennis gick för en timme sedan och vet ni vad? jag saknar han redan, buhu. strax blir det att packa ner lite kläder som jag ska ha med mig hem till mamma, sedan måste jag diska :( det är inte det roligaste precis, men måste dock göras ibland.

kvällen igår var helt okej, massa mys med älskling och sedan drog jag hem till mika vid elva tiden och kikade på alla fulla människor. var dock inte roligt eftersom jag satt där helt nykter, men det är värt det! världens sötaste jennie-benny var ju där också, full rulle var det på henne, som alltid ;) var väl där i max en timme, sedan drog jag hem och myste med älskling.

nej, det kanske är dax att slita sig ifrån datorn och göra någon nytta. för om två timmar kommer de och hämtar mig. jag uppdaterar nog när jag kommer hem till mamma, hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar