fredag 26 mars 2010

14.53, fredag.

allt var bra med lille gosen, nu är det bara några veckor kvar tills man kan va helt säker. ska bli gött att slippa va så himla orolig när lilla minsta händer med mig. satt även kvar en stund längre idag och pratade lite, kände att jag behövde prata med någon. någon som man inte känner, kändes rätt gött. kom en del tårar men får försöka ta tag i mig själv nu och bevisa att jag är stark. livet är tufft ibland och då måste man va beredd på att klaga sig i såna här situationer också!

efter det så tror jag och tina till xo och fikade, nu ligger jag hemma i sängen och funderar på att starta en film och vila en stund. jag har även fixat en ny header, fick bli en enkel så denna får duga så länge tills jag orkar fixa en bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar