torsdag 4 mars 2010

13.58, torsdag.

det har inte vart den bästa veckan i mitt liv, skulle aldrig klarat detta utan dennis. jag har nog aldrig träffat någon som bryr sig så mycket som du gör, jag är glad att jag hittade dig :)

igår tillbringade jag hela dagen med dennis, massa mys, film och gos. sen drog vi hem till hans mamma och hämtade kita så hon var här inatt. idag vaknade jag tidigt, badade medans dennis log och sov, han vaknade inte ens när jag hoppade på han, haha. efter det drog vi svängen hem till hans mamma igen, han skulle dricka kaffe som han tjatar om hela tiden. eftersom jag inte dricker kaffe själv så, det är bara tillför folk som närmar sig 25 ;)

och nu sitter jag här ensam, ingen kita, ingen dennis, tomt med andra ord. ska städa och sen fixa middag, sen blir det hem till tina och tjata. ikväll måste jag ta och plugga, har inte vart där på flera dagar nu, fy på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar