torsdag 8 april 2010

11.40, torsdag morgon.

kvällen igår var verkligen hemsk! hur som helst så var jag och dennis ute och gick igår, sedan när vi kom hem igen så mådde jag jätte dåligt. huvudet sprängdes och jag frös som fan (det är fett varmt inne i dennis lägenhet) så jag la mig i sängen och försökte vila, kikade på en film men somnade. när jag vaknade igen så mådde jag ännu mer dåligt, frös som fan och trodde seriöst att jag skulle dö, typ.

idag när jag vaknade så mådde jag hur bra som helst, är inte det lite skumt? hum. dennis drog ifrån mig vid tio för han skulle på något möte, jag hoppade in i duschen och sen diskade jag. och nu ligger jag i sängen och skriver blogg, dennis sitter i vardagsrummet och håller på med något, spelar dålig musik gör han iallafall, hehe.

nej, nu får det nog bli frukost och sen fixa till sig lite. får se vad vi hittar på idag, cio :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar