torsdag 29 april 2010

22.15, torsdag kväll.

vädret idag har vart helt underbart, synd att jag mådde som jag gjorde idag. har mer eller mindre bara låge i sängen och tyckt synd om mig själv, drog ut en sväng med dennis när han kom vid fem tiden. var tvungen att handla lite mjölk och så, annars har vi inte gjort så mycket alls, kikat på film och goasat :)

nu blir det att ta sig en isglass, ett glas vatten och sedan mysa ner sig i sängen med dennis. båda ska upp tidigt imorgon, han ska iväg och jobba och jag ska ringa ett samtal. sedan ska jag tvätta massa tvätt och fixa här hemma innan dennis kommer hem vid fyra, då blir det att vi åker hem till han i säffle och kommer tillbringa helgen hos han.

nu får jag sluta, dennis tjatar om att jag ska komma och lägga mig breve han. åhm, jag har nog världens bästa pojkvän, jag älskar dig dennis örtegren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar