söndag 11 april 2010

19.47, söndag kväll.

det enda som har vart bra idag är vädret och dadaa runt fyra tiden så sa jag hejdå till dennis som drog till norge, jag trodde faktiskt inte att jag skulle bli ledsen men har väl mer eller mindre grinat hela dagen (tina bara; han är ju inte dö) haha, man kan nästan tro det :) men känns bättre nu, ska snart ta mig ett bad, städa upp lite och sen dra hem till mamma i skåpafors, blir att jag sover hos henne medans dennis är borta. kommer inte klara av att sova ensam känner jag :/

det känns verkligen hemskt att jag är så himla beroende av någon annan människa. jag har verkligen aldrig haft såna här starka känslor för någon, aldrig någonsin. för mig betyder du verkligen allt, älskling

1 kommentar:

  1. precis alexis, han e inte död ;) avståndet kommer bara förstärka erat förhållande :D <3

    SvaraRadera