onsdag 21 april 2010

14.16, onsdag.

har bleve dåligt med uppdatering nu under veckan men det kan bero på att jag åkte till dennis i söndags och är här fortfarande, blir väl att vi åker hem till mig imorgon när han har tvättat klart. något som man verkligen var tvungen att göra, hehe. *host* kärring!

just nu ligger jag i sängen *skräll mig?* och dennis står och hoppar i sängen och spelar, ser mer eller mindre sjukt roligt ut, haha! annars idag vaknade jag hur pigg och mådde toppen, låg och kollade på dennis när han sov. finns inget bättre att ligga och smygkika på honom på morgonen :)

har även kikat på andra avenyn på datorn, bästa avsnittet någonsin kan jag berätta för er som inte har sett det än. nej, nu ska jag väl sluta skriva och fortsätta skratta åt dennis som ser ut som en galen-idiot ;)

jag gick äntligen in i vecka 12 idag. känns så sjukt underbart, har längtat efter den här dagen hur mycket som helst de senaste veckorna. nu kan jag andas ut och va lugn, jag har passerat kriszonen och jag har klarat det! massa kärlek till bebisen och dennis, ni betyder allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar