lördag 10 april 2010

17.45, lördag.

jahopp, då var man hemma i åmål igen efter några dagar i säffle. fast är dock inte ensam, dennis följde med mig hem så det känns underbart! igår färgade jag håret på han, skulle bli mörkbrun men blev mer svart, det blev fint det också :)

när vi skulle åka ifrån säffle så kom dennis pappa och hämta oss, så nu har jag träffat han också. han var dock inte så farlig som dennis har sagt, hehe. dennis har skrämt upp mig som fan så har knappt vågat åka med han dit. vi hamnade iallafall i tösse (mitt-i-skogen-menar-jag-då) de visade sitt nya kök som verkligen blev super snyggt! efter det så körde de tillbaka oss till åmål och då städa vi lite här hemma och sedan spelade vi simpson :)

hur som helst så har jag nästan nyss kommit hem ifrån 50:is, har vart och fikat med sötis-jennie. och nu ligger jag i sängen och har laddat över lite bilder, ska snart sätta mig i soffan och spela simpson med älskling och sedan blir det mat. har inte åte något idag mer än en bulle förut när jag var med jennie. är knappt hungrig längre, mår bara illa när jag äter.. aja.

ikväll blir det massa mys med älskling, badmys och godmat :) imorgon åker han till norge och jobbar, vet dock inte hur länge han kommer att va borta. känns jävligt jobbigt faktiskt :( eftersom att vi har sovit med varandra och vart med varandra varje dag i fyra månader.

sist men inte minst, nu har jag fått en som kommer ringa och fixa så jag blir vräkt. så jävla underbart! vill verkligen flytta ihop med dennis nu, veta att man får vakna upp breve han varje dag och somna med han varje kväll, det finns inget bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar