torsdag 22 april 2010

19.37, torsdag kväll.

idag blev det att jag åkte med katta till åmål så jag fick komma hem. kollade posten och efter det så har jag vart hur sur och arg som helst, idiot/idioter säger jag bara! fyfan! aja, nog om det! sprang ner till tvättstugan för att kolla om det fanns någon ledig tid och det fanns det, sprang upp igen och fixa med tvätten. så nu har jag tvättat fyra maskiner med tvätt, duktigt av mig. vid fem tiden drog jag hem till tina och åt, kekade även glass och tjatade lite.

nu tänkte jag ta mig ett varmt bad som jag har längtat efter hela veckan när jag har vart hemma hos dennis, eftersom att han bara har dusch. så det ska bli hur gött som helst att bara krypa ner och koppla av lite. vid nio tiden drar jag hem till dennis igen, var ju dock meningen att vi skulle sova ensamma inatt men så blev det inte ;)

hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar