fredag 16 april 2010

12.04, fredag.

kvällen igår var helt okej men lite små seg. alkohol gör faktiskt en hel del, men det var faktiskt rätt skoj och kolla på alla fyllon och sedan att få komma ut lite :) satt och drack mer och åt godis, hej fetto varning på mig! drog hem vid tio eftersom det blev ett jävla liv på vissa att jag var ute, tydligen ska man bara ligga hemma när man är gravid. tråkigt liv jag har? bara för att man är gravid så kan man väl få gå utanför dörra?

hur som helst så har jag precis duschat ur all hårspray som jag hade i håret, ska snart ta på mig kläder och sedan träffa tina :) idag blir det säffle en sväng, åker troligen hem igen ikväll! imorgon är det åmålsmarknan, så blir väl att dra ut och kika på den och på kvällen blir det utgång :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar