måndag 5 april 2010

21.38, måndag kväll.

nu sitter jag här igen medans dennis lagar mat till mig. skräll liksom? hehe. annars idag har vi myst och sedan har jag vart hos läkaren och kolla om jag hade urininflammation (stavning tack!)och det hade jag. inte konstigt att jag har ont som fan imagen och ont när jag kissar. kan knappt kissa ska ni veta, sitter typ och grinar på toa och dennis skrattar liksom nästan åt mig. snäll pojkvän? knappast! well, får hoppas att det går över fort som fan, för detta orkar jag inte med.

sedan har jag tvättat lite kläder som jag ska ha med mig till säffle imorgon. kan knappt ha på mig mina vanliga kläder längre, har xs på alla mina kläder och de sitter som klister på kroppen, kan knappt röra mig känner jag. så går typ bara i mjukismyxor och linne hela dagarna. whoho, känner mig gött säxy, not! får blir att köpa lite nytt någon dag :) nu ska jag dra ut i köket och kika vad dennis håller på med, vill ha mat nu nu!

tre månader idag med älskling, du är den bästa i mitt liv.
du och lillen där inne, ni betyder allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar