fredag 30 april 2010

14.08, fredag.

idag vaknade jag utav dennis alarm som startade vid sju tiden, han gick upp men kom snabbt tillbaka och la sig breve mig igen. tyckte det var konstigt eftersom att han skulle upp och jobba. så säger han; måste ligga här en stund och gosa med dig. så himla go är han :) han gick upp igen vid halv åtta och sedan gick han. jag somnade om och vaknade vid halv tio igen.

då gick ner med massa tvätt som dennis hade tagit med sig som han ville att jag skulle tvätta + min egen, så blev en del tvätt. har precis tvättat klart och ska ta tag i disken nu, så slipper man ta den på måndag när man kommer hem igen. sedan tänkte jag ta mig ett bad och pyssla om mig själv lite med ansiktsmask och hårinpackning, mums mums.

sedan kom jag på förut att det är väl valborg idag? har inte ens tänkt på det eftersom att jag inte dricker längre och ingen av oss har tänkt att gå ut idag hellre så, så ni som ska ut, ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar