lördag 17 april 2010

16.15, lördag.

idag är det vårmarknad i åmål, jag har en känsla av att det kommer bli mycket folk som ska ut. eller har jag helt fel? tina kommer att ha fest hemma hos sig, så blir att gå dit och va social med brudarna :) får se vad som händer sedan, kommer dock va nykter hela kvällen som alla andra helger. känns faktiskt bra, har inget sug av att dricka hellre.

vid sex tiden kommer ann-charlotte och hämtar mig hos dennis :) då blir det att åka hem och fixa sig lite snabbt och sedan byta kläder, det är inte så rockigt att gå runt i mjukisbyxor, hehe.

sedan har jag en känsla av att jag lägger upp dåligt med bilder, men kan bero på att jag inte har någon sladd. brukar skicka bilderna till dennis mobil och sedan överföra så, men har inte orkat att göra det. men det kommer, jag lovar :D

ha en bra kväll alla som läser, cio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar