söndag 25 april 2010

18.41, söndag.

jahopp, då var man i säffle igen. helgen har vart lugn med massa mys med dennis, som vanligt liksom. är nästan ett under att vi inte börjar tröttna på varandra när vi är med varandra precis hela tiden. idag blir det nog bara film och gos, sitter och äter bulle och oboy just nu medans dennis diskar. imorgon får vi se vad som händer, inget antar jag. ska iallafall hem på tisdag och fixa lite + att jag ska till barnmorskan och kika läget.

måste även dra upp att jag inte orkar gå runt och va trött jämt. jag har inget liv längre, jag sover seriöst hela dagarna. det spelar ingen roll vad jag gör, så kan jag bara somna, det är som om någon bara stänger av mig. jag och dennis kan aldrig kika på film längre, innan han har startat filmen så har jag somnat. om vi ska iväg och handla, så somnar jag nästan inne i affären :/ jätte skumt är det med andra ord, så det är något jag måste ta upp med henne. jag äter bra, sover på nätterna, tar vitaminer och järn. vad kan jag göra mer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar