onsdag 7 april 2010

12.50, onsdag.

igår blev det att ann-charlotte hämtade mig i åmål runt nio tiden och körde mig till säffle. så nu är jag hemma hos dennis, blir väl kvar här tills på lördag. på lördag ska jag och dennis ta hand om mina syskon som kommer på besök, ska bli spännande och se hur han är med barn. annars lär jag väl aldrig lämna han ensam med våran lille skrutt sen, hehe. det blir mycket prat om den "lillen" nu i bloggen, men kan kanske bero på att det är nog det enda jag tänker på just nu. längtar så himla mycket, ibland önskar jag att jag vore en katt (katter är gravida i 9 veckor) tycker att det är rätt fuskigt, haha.

nej, nu ringde nyss dennis som är och handlar äpplen till mig. jag lovade att jag skulle diska, så får väl ta och göra det nu innan han kommer hem. senare blir det att göra cheescake och bullar, mums väl? ohja.

hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar